hello goodbye :)

Sunday, October 31, 2010

GENTING HIGHLANDS !!

SMLM G GENTING DGN SINARAN <3
ok ,sumpah best gilaaa thap cipan hahah :P
diorg sumaa xleh blah
kitorg gerak kol 8 ,blk kol 10
ptutnya kene blk kol 9.30 pm ,tp sume nk main ride lagi
then smpai sini kol 11.30

pening kot time kat bas tu ,
masa kat gnting tgh main outddor ,hujannn ,
kitorg main indoor dulu
kat indoor main roller coaster ar en ,pnjg gila bratur ,mmg lama gila -.-
then fairuz gedik nk heart broken ngn ayam
ayam cuak g pujuk2 dia
haha

smlm kitorg mmg semua tgh gilaaa
semua main fake date ahahahha
mmg cm sengal ,
aku naik flying coaster ngn kamil ,
masa naik tu ,xmula lagi
kamil jerit 'MAKK !MAK !!MANA MAK??!!'
HAHAHAAHAH
tergelak2 aku rj alisa

then masa dah mula tu ,sumpah takot gila ,aku jerit nama kamil -.-
xleh blah gilaa ah ..hahahahah
then naik roller coaster bende buai2 tu sume ngn rj and the gang
then nk naik satu roller coaster ni ,xingt apa nama dia
aku nk naik ngn rj ,pastu hasip rmpas rj drpd aku
so aku terpaksa naik ngn nabil

mmg kene kutuk gila ahh ,sbb br jln skit aku dah pegang handle tu kuat gilaa
hahaha tkot laa deii -.-
masa mkn ,kitorg mkn kat kfc ,pastu ada abg ni jual perfume
bdk2 laki tgh mkn ayam ,diri pastu bsing2 ,cm mrah abg jual perfume tu
ahhahaha
hasip ckp 'nasib baik dia duduk sbelah fash ,klau dia duduk sbelah raihan ,mmg dia blk ngn tgn kosong ah'
aku ngn rj gelak gilaaa haahahha

dah2 gmbr plak :P
sbb hujan ,diorg pkai bende tu ,mcm pekerja kilang bak kata alisa :P
SPACESHOT !firdaus control ,tau ah tkot -.- ahhaha
di strawberry farm

us girls <3
FAKE COUPLES ;D

lovin this pic :)
kat snow world :'))

kat first world hotel ,
aku tgh try video calling faizal ;D
dlm bus paling rockstar -.-

i love u guys <3

:)

SINARAN <3
*sorry aiman ,cilok gmbr kau :P
I LOVE SINARAN SO MUCH <3

No comments:

Post a Comment