hello goodbye :)

Monday, November 1, 2010

KERETA API

td g skola sbb nk habiskan pafa
aku dah habis form 3 ,tgk2 form 1 aku xbuat pape lagi -.-
hadoiii mlsnyee nk kne cari ckgu lagi semuaa
asal laa aku xhabiskan masa form 1 dulu ???-.-

pagi2 buta kat skola ada tayangan the pearl ,
ramai gilaa xdtg
skit gilaa kot kat perhimpunan td ,sumpah cool ! hahah

then lps rehat aku ngn ramai2 lagi ponteng x g blk utiliti coz mls nk dgr ckgu brefing psl form 4
so kitorg lepak ah klas adil en ,main card ah sume
tgk2 terkantoi ngn ckgu amir ngn ckgu kamar
ckgu tny asal x turun ,bkn semua form 3 kene turun ke ?

kitorg semua diam ,
then ckgu tny xde sape jwb ,ckgu suruh semua bratur kat lua
ckgu check2 kuku pe semua
then ,denda kitorg ckgu suruh baris cm kereta api g jln smpai blk utiliti
mmg malu gilaa ahhh haha

tp xcik kot ,ckgu check kat klas adil aktif je ,ada kat klas bakti ke apa tah ada bdk lepak gak
tp xkene ngn ckgu coz ckgu xcheck -.-
mcm nk mencarut pun ada doh -.-
tp kitorg xsmpai blk utiliti ahhh ,br smpai kat hujung baris tu ,
aiman ckp dah habis dah ,bdk2 boleh blk klas ,

so kitorg pun buat cm xde pape berlaku msk klas blk ,smbung main
haahahaha ,cuak siott td
ckgu tny nama aku pun aku glabah nk jwb -.-
maluu siottt

pastu ada bdk mana tah gelakkan kitorg masa keretapi tu
sengal btl ,mcm diorg xpenah kene denda ,
hahahaa
tp agak ah ,pengalaman kot tu :P
bg ah ada experience kene ngn ckgu disiplin en XD

wahahahaa
k ah chow :)

No comments:

Post a Comment