hello goodbye :)

Sunday, October 17, 2010

BEST OMEGLE EVER !

ok ,td iman dtg rumah aku ,time tu pulak mama suruh tolong masak kejadah
then tolong dia 1/2 hour ,so iman tnggu je aku ,smbil tgk tv
hehe sorry iman ,u know my mum right ?hahhaah

so td omegle !!
the best part was we  found a HOT CUTE KIND NOT-BLUE NAVY DUDE
and he is so sweet and romantic ...gilaa best chat ngn dia

aku ngn iman cm berebut nk diaa
hahhahaha
gilaaa laahhh
and now pic dia kat iman
kitorg main tgkp2 gmbr dia senyap2
hehe
sape suruh dia comel sgt
pasyu dia buat muka yg xthan tu

haaaaaaaaaaaaaaa <3
gilaaaaa rindu dia doh !
aku buat skype td ,semata2 nk tgk dia lagi lps ni
ahahahahaha
ouhh mmg aku dah terinlove pun
N nk cmpk mana ??cmpk la mana mana
hahaahahhaha

iman !that freaking hot navy dude is mine FOREVER
WAHAHAHAHAHAHAHHAHAH

No comments:

Post a Comment