hello goodbye :)

Wednesday, October 20, 2010

yoisshhhhh

tdi kat skola mcam xleh BORINGGGGGGGGGGGGGG lagi jee -.-'
sumpah boring
sumpah boring
sumpah boring
sumpah boring

aku tdo je kot td -.-
jln2 satu round ,g klas aktif ,ptah blk klas adil ,klas aktif ,adil
aktif adil aktif adil aktif adil
haiiihhhhh ,mmg tak terkata laa keboringan yg aku alami -.-

pastuapastu blk rumah ,blk2 tros on kjap
on guna fon
tetibe wifi disconnect ,aku xprasan ,terguna kredit
bnyk kot tolak !!rm6 !!!
babibabibabi =.=

aku bnci sony ,bkn nk ckp da disconnect ,eh dia tulis lahh ,aku xnmpk
buta dah -.-
eeeeeeeeeeee bencinyaaaa

okok ,good news plak !
ayah bg pegi GENTINGGGGG dengn sinarann :D
waaaahh ,terasa happy di hati :P
tp mama mcm tkot2 nk bg aku pegi
td mama tny rj mak dia bg pegi x ,then rj kata arh boleh
so ,klau rj iman boleh ,insyaallah aku boleh :D

bad news blk ,diorg ajak klua hari sbtu ni
tp aku rase aku xleh g sbb aku nk g genting ,
didi cm heart broken
tp aku nk sgt g gentinggg
ala ala ala
aku xsuka laa situation ni :((((

haiiihhh ,nth laaaa
byee

No comments:

Post a Comment