hello goodbye :)

Friday, October 8, 2010

Haaaaa :(

Gahhhhhh !
Mama ayah angah mcm expect aku dpt 8A kot .. :(

Angah td ckp ,mama ayah dah belikan mcm2 utk adik,every year bwak g jln2 ..adik kne la bg mama ngn ayah 8A ...

Aku cm haaaa :'(
Aku sedar mama ayah bnyk kuakan duit utk aku tsyen sminar kjadah ,..rasa mcm brslh gila klau xdpt 8A ,mcm aku ni membzir duit mak bpak aku :((

Aku xnk la mama ayah Rasa cm membzir je kluakan duit bnyk2 utk aku ...tp aku xleh bg dia straight A's ...

Aku da gelabah dah dgn paper sn bm agama aku :((

Aku nk jgk merasa dpt 8A ,nk jgk happy kan mama ayah ....
Dah lah trial dpt teruk ,slama aku high school xpenah straight A's ..

Angah aku pun da observe2 guitar nk bg aku klau aku dpt 8A ,
Malu gilaaaa lah klau xdpt 8A :'((

Korg doakan aku dpt straight A's tau ...
Amin

No comments:

Post a Comment