hello goodbye :)

Saturday, October 9, 2010

BOB TITIPOLI

eh ,PMR belum habis lagi tp asal aku buat2 mcm da habis ?-.-
xstudy langsung kot smlm and harini -.-
aku xleh bc kh laa ,MESTI PASTI WAJIB HARUS tertido
cmne xnk bg tertido eh ?
haiisssshhh benci nye perdagangan

td tusyen kol 4 ,tp aku dtg awal ,kol 3 da dtg ,ingt nk suruh pn jam aja ,tp pn jam nk mkn apa sume dulu
then blaja kol bpe nth ..haha
tdi hasip bob BLUE GILAA THAP KARMA !=.='
aku benci diorg aku benci diorg selamalamanya

diorg mcm nk main raba2 ,sial btl !haha
gilaaa arrhh ,sumpah !tu ke kwn2 aku ??oh bob tidaaaakk
hasip ye la skit
tp td hasip xde la teruk sgt ,bob arh mcm teruk gilaa
hasip buat muke raper je haha

masa aku ngn didi msk klas nk amik kerusi ,
diorg msk klas tu then lock
bob gay buat nk erkkkk -.-
SUMPAH GELI GILAA THAP GABENG !

blom habis pmr lg diorg da mcm tu ,
cube byangkan lps pmr diorg cmne ?
adakah pmr yg menyebabkan berlakunya tekanan perasaan terhadap dua2 bdk tu smpai jd mcm GS ??
haha tolong arh doh korg ..insaf lahhh ...
aku nasihat ni :)


hahaaha meekkkkk

chow :D

No comments:

Post a Comment