hello goodbye :)

Thursday, September 23, 2010

wheeee ~~

haha harini gila2 bersama alisa rj ihsan kamil hasip alep :D
kitorg buat mcm IM guna kertas
masa ckgu aja ,main passing passing ,sume mcm bangang je haha
kwn2 aku tu :D

kitorg merepek mcm fb la ,ym laa im laa
haha buduh mekk mekk :P
pastu ihsan g ckp smthng yg -.-
kitorg rmai2 kutok dia
haha ,then dia klh ,tau tkot >:D

heeeeeeeeee~~
oh harini ptot open house ayu ,aku xjoin sbb blmbak nk stdy -.-
diorg plak xkasi aku stdy ckp jgn study sgt laa ,nnti stress sume
aku cm ,woi ,lagu 10 hari nk pmr doh -.-
xtkot ke ?nk merasa jgk apa prasaan klau dpt 8A

esk plak ada hari amik report card , xsuke doh !!
xnk gtau mak aku ,
xnk mak aku g amik :((((

alaaaaaaaaaaaaaaaaa xsukanyaaa ,
perlu ke ada segala jadah tu ?:(((


ouh2 harini birthday girlfriend aku !!
HAPPY BIRTHDAY ALISA AZMI <33333
HAHA
love u always ,
aku doa kau dpt 8A ,tp jgn lupa doakan utk aku gak tau ?:)
heeee

kachowwww

No comments:

Post a Comment