hello goodbye :)

Saturday, September 11, 2010

Resident evil afterlife 3D

Wohsh,pertama kali break rule ,haha
Tkot doh nk tgk cte 18
Bdk baik ni xpenah tpu masa tgk wyang haha !

Ok ,td mule ikot angah g hotel ,pastu trus shoot cineleisure
Masa angah nk beli ticket ,angah tny bdk2 leh tgk cte residnt evil x ?
Dia kate xleh ..then aku da heartbroken da ,pastu strt tny abg adk aku muke aku cm 18 tak ,
Adk aku ckp x ,sbb dia jeles muke dia sah2 bkn 18

Lama2 ,ktorg nk tgk gak ,angah g kat counter akak jual ticket
Angah: resident evil 3 org
Akakjualticket:ouh jap eh
Angah:eh dia boleh msk x ?*smbil tnjuk aku
Akakjualtìcket: umur dia bpe ?
Angah:17 thn *dgn muka slambe
Akakjualticket:ouh ,boleh kot ,muka dia nmpk matured

Aku cm -.-
Da la trase dia prcye aku 17 ,pastu dia ckp muke aku boleh lps 18 thn ,issh tua sgt ke muke aku ni ?haha

Nsiblah ,for resident evil ,aku sanggup bwat pape je -.-

Haha ,cte tu cm whoaa ,aku xnk cte lbh2 ,kang org yg nk tgk maki aku plak ..wahaha

Ok laa ,mmg hav to watch la :D
Ada smbgn lps ni ,mmg xnk miss ar :)
Weeee

Bye

No comments:

Post a Comment