hello goodbye :)

Sunday, September 19, 2010

First day babeyh !

Ohoh !harini first day skola stelah 2minggu cuti menahan perasaan rndu trhadap kwn2 ku yg saling menggila-gila dgn aku this year ..haha *ayat ayat :P

Ok ,td cm biasa ar en ,msk2 nmpk nbilah ,rj peluk nbilah ,haha perlu cte ?
Then duduk kat tmpt aku ,first org yg aku jumpe ,kamil -.-
Ok ,xsmpai beberapa minit ,da start memekak ngn diorg haha ..

So ,bersembang2 ,rmai ckp rj kurus -.- jeles ni ... Berat aku naik kot !!shittosss -.-
Heishh,sshnye jd pmpuan HAHA

Td almas byr hutang dia online kat aku ,ptotnye dia online 18 hari ,tetibe dia kate dia byr half je kat aku ,aku cm -.- siot kau almas ,xmenepati janji ..haha so dia byr aku rm9
Hei,nsib baik aku syg kau :) eee les haha

Pastu pastu mse jln nk blk nmpk N !aku cm haaaa<3
Haha
Then fara ckp 'kata da xsk dia da' aku pun cm 'ouh a'ah lupa -.-'
Haha ,

Tgh2 jln ,dia lg skit je nk lps aku ,*dpt usha dia :P
Tetibe abg aku ajak dia g kdai ,so diorg ptah blk .
-.-.-.-.-
Aku benci abg aku ...
-.- eh tah nsiblah ,aku tak sk dia -.-

Haha
Oh yea !harini birthday iman !
HAPPY BIRTHDAY IMAN !AKU SAYAAAAAANG KAU !<3
*Hadiah kau kne postpone ,kne tnggu aku kua br aku belikan ..haha

K ar ,kachiiiawww

No comments:

Post a Comment