hello goodbye :)

Thursday, September 16, 2010

Open house rj

Ahah ,td rj wat bkk rumah ,ada bdk2 laki dtg ,aku mls nk amik tau sape ,haha and fara dd lisa aku iman ..ayam xdpt dtg sbb apa tah ..

Dd fara lisa dak2 laki dtg awal ,aku dtg kol 2 smpai kol 6 haha lepak2 dlm blk rj ;)
Masa aku smpai dak2 laki n lisa dah blk ..haish ,xleh lepak ngn alisa :((

Yea so dlm blk main guitar ,on9 ,utube dan lain2 ..haha
Then didi cm nk turun bwh ,rj nk tgk trailer step up jap ..rj ckp 'jap2 dua minit lg'
Then da abis tgk ,fara iman usha dvd rj ,nk pnjam ..dd cm 'woi cpt la turun'
Rj 'jap2 dua minit lg'

Pastu rj bg dd hadiah sume ,rj cm xbtl tkot dd xsk hadiah tu ..mmg lama gak dia nk bg hdiah kat dd haha
Then aku pun woi,cpt la kata nk trun ?
Rj '2 minit lg'
Pastu da nk trun ,fara mintk fon dia ,coz td charge jap kat umah rj ,da amik fon ,dd sbok main bola bendalah tu ,rj ckp jom la turun ,didi'jap2 dua minit lg'
Haha !

Ssh gila nk turun ...sorg2 yg masalah haha
Kwn aku tu semua !haha *bangga2
;D

Wahaha ,aku tgh mrepek ,korg xfhm nsib
Bye :)

No comments:

Post a Comment