hello goodbye :)

Sunday, September 26, 2010

SEMINAR SKOR A

walaahhh ,seminar td agak arh best en haha
dia bg bnyk soalan ramalan ,so skrg aku nk stdy soalan2 tu je hehe

kitorg g  bpak didi anta ..
so ,aku ngn rj dtg rumah didi dulu
sementara tunggu farah and alisa dtg ,rj curl kan rmbut aku .
wahaha ,agak arh pandai gak dia buat

tp mula2 rmbut blah kiri aku cacat ,so buat2 blk
heeeeeeee ,aku nk suruh mak aku curl kan rmbut laa lps ni ,xyah rebonding dah :D
bia aku ngn rj bhagia bersama rmbut kami yg sama ....wahhaha

pastu2 didi ngn farah pun buat gak curl ..
arrrrrrrrr sume cun2 belaka haha

mekkk mekkk mekkk
gmbr2 tgk2 ..haha

haha ni edit maaaa

rj xcurl kan dpn -.- haha

credits to rj for doing my hair :D


ok ,haha ni rj yg bwat tau !haha
sape nk dia buatkan rmbut ?byr rm100 :D
haha
rj ni kjap2 jd artist ,kjap2 jd geologist ,kjap2 jd stylisssssssstaaahh ,haha
mslh mehh kwn aku tu <3
haha da lah

bye :)

No comments:

Post a Comment