hello goodbye :)

Saturday, August 14, 2010

SABTU

sabtu patutnya menjadi hari yg relax dan best
taaaapi td aku asik studyyyyyyyyyyyyyyyy je
kol 1.10 da klua rumah g rumah rj blaja geo ,
aku br fhm psl solsitis bendalah tu !thanks rj <3
then smpai kol 5 je sbb rj nk blk kg
sambung rumah iman buat sej pulak ,aku ok laa en form 2
so aja iman ,hope kau fhm apa aku aja iman ,aku ckp cm keling sikit ..haha

bjet nk blk kol 6.30 ,tetibe terlajak smpai kol 6.50
mama pun calling2 suruh blk ,mula la potpet ckp xnk bkk puasa ke apa laa suma
then aku cm pelik ,bkn ke bgs klau ank blk lmbt smbb blaja dan snggup xmkn sbb blaja ?haha
then blk2 aku cm cuak arh ingt kena marah ke apa en
tetiba mama ckp 'asl lmbt ?buat apa ?'
aku cm "study ngn iman ,gilaaaaaaaaaa penat'
then mama pun 'haa ,ok g amik bj tu ,nnti boleh mkn dah :) '
aku pun 'heeeeeeeeeeeee' abg aku yg kena set table pe sume coz dia 24 jam online je :D
padan muka ..hahah
fasheeha anak roslan kejam :P

haha ,k arh chow ,nk bc sej ...weeeeeee~ :)

No comments:

Post a Comment