hello goodbye :)

Monday, August 23, 2010

berwebcaming :D

ok ,jap2 sbelum nk cte psl webcam tu ...
mase kat skola aku heartbroken coz dpt paper math
math aku 89 je kott !!!!!
babibabibabibabi
then aku xdpt than aku termenangis dlm klas ,agak arh embarassing
tp ...:(
ok ,thanks to iman alisa jan sume tolong calm kan aku
and ihsan too :D

haha dah2 cte sedih shuh shuh
skrg nk cte psl kitorg webcam plak

by 'kitorg' maksud aku ,alisa ,rj and aku
alisa rj dtg rumah aku nk maen guitar pe sume
then bkk website ni ,err chat ngn strangers ,kitorg sje arh en nk mengacau2 org
mulaa2 main text2 je ,pstu main webcam pulak
pergh teruk en webcam ngn strangers ?haha
but kitorg tutop webcam tu dulu ,nk tgk bdk yg kitorg chat tu baik ke x

mule dpt tgk bdk tu mmg HOT gilaa ,tp dia perempuan ..haha
then2 ada dak laki pulak ,tgh chat2 tetibe terdisconnect
pastu fon rumah aku bunyi aku g arh amik en ,tetibe aku msk blk aku blk ,diorg cam haaa ,hot gilaa doh ,hot gilaa doh !
aku cm mana mana ????
tp dia da disconnect ,bangang btl -.-
xdpt tgk ,...haishh kempunan aku cmni ..haha
ouh ,yg pling lama chat ngn mamat s'pore tu
haha ,dia agak arh cute ,BAIK !
haha
erk ,da chat2 sume ,main webcam arh ,then diorg kene blk
so ,blk ..haha
mekk best kot

alisa ,rj ,jom lain kali main lg ??:D
wahahaha cri dak hot :P

chow :D

No comments:

Post a Comment