hello goodbye :)

Tuesday, August 17, 2010

cam siaaaaaaaaaal

aduh ,tak berniat nk mencarut tp da termencarut -.-
td geo ,T.T
sumpah suck gilaaaa
aku benci geo selamalamanya
rj da check2 jwpn dia guna bk ,then tgk aku slh 24 ,gilaaa arh !!
xpenah dlm sejarah aku dpt C !pling low pun 70++
bangang
cmne nk jwb ngn mak aku ni ??
aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrhhhhhhhhhh aku benci trial ,bencibencibenci

bm lg weyyyyyyy ,bm paper 2 xcukup masa !!tulisan aku dpn je cm ok skit
stat bhgian C da cm taik ...-.-
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ,xnk pmr !!!T.T

bi agak ok lahh sikit ,tp bak kata ihsan ,soalan dia cm sial ..-.-
paper 2 laaa

sej ...-.-
aku rasa sejarah lg ok dr geo ,tgk la betapa teruknyaaa
sej aku boleh jwb skit je ,ni kan geo lg trok dr sej ,bayangkanlahh nasib aku nnti T.T

aku nk study gilababi harini utk sn and agama !
arrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhh aku benci sume bende

chow !

No comments:

Post a Comment