hello goodbye :)

Sunday, August 29, 2010

holllllaaaaa :D

aku xtau napa harini happy ,hahaha xbetul -.-
ok ,smlm berebut laptop ngn my bros
semua mcm nk gilaa sbb xleh online
haha

so gilir2 gunaa ,shiissshh ,desperate gilaa doh
hhaha ,

harini dpt paper ag ,aku dpt 77 je kot -.-
xkuat iman btl haha
aku suck kat sirah laa haissshhh

segan aku nk tulis dpt bape semuanyaa ,
teruk gilaa kot !!
doakan aku dpt straight A's tau grak gmpur and PMR
i really need to score :((



k ,lah cte psl kat skola td
ok ,td kat klas cm xblaja langsung ,semua study sendiri2
eyh2 ,study ke ?bdk laki memekak kat blakang ,tanpa disedari aku pun terjoin SEKEJAP
then sambung buat kerja ,kene wat pmbtln ,mls tol -.-

ouh2 smlm tdo kol 1.30 ,bca panas salju
rjin x rjin x ?:P
tp bc2 smbil texting ngn ihsan
ihsan bgtau secret dia kat aku ,aku cm walao :O

haha then blablabla ,membazirkan kredit sume ,pastu ihsan lopek tdo awal
dia tdo kol 1 lbh kot ,then aku smbung je bc pnas salju
lama2 terasa ngntok ,pastu tdo
erk ,itupun nk cite ke ?haha
nsib laa korg da bkk blog aku sapa suruh
tgk da membazir masa korg bc bende bodo ni haha

masa itu emas !
xbaik dibazirkan begitu sahaja !
sebaik-baiknya korg g laa study ke apa
haha aku nk ckp org ,sndiri xstduy :P

eh ,asal aku hyper doh hari ni ??
-.-
hihihuhuhahahhoho
erk ,

bye !:D

No comments:

Post a Comment