hello goodbye :)

Wednesday, August 4, 2010

hari kedua mengupdate blog

hahah perlu ke bgtau ?? mekkk
ouh hari ni cm biase je ,xde perkara luar biasa yg berlaku ..
aku farah rj alisa didi almas illyana bergaduh psl sape lg gay adam lambert or justin bibir
mmg sah laah adam lambert gay ,tp justin pun cm gay gak ,dia xnk ngaku je ..
haaha ,tp ramai gila berpihak kpd justin ..-,-
rj x pilih sesape ,dia kate dua2 gay ,so ,yea ok lahh sama rata
tp alisa didi almas illyana fara cm xpuas hati ,ktorg memekak gilaa td ..hahaha
aku farah tny ezy sapa lg gay ezy ckp cmni
'adam lambert mmg gay' farah pun cam HAAAAAAAAAAA smbil menunjukkan muka yg mmg nk mintak kaki ,tp ezy sambung 'tp justin bieber lagi gay dr adam lambert'
aku pun cam HAHAHAHAHAHAHHA PADAN MUKAA FARAH !
haha aku suka ezy ckp cmtu :)

ouh ,harini kamil touching ngn aku lagi ,sbb aku pukul tgn dia ...atas sbb2 tertentu
tp touching2 ckp jgk ..haha
nsib laah kamil , aku rasa aku pukul terlebih power kott td ...;p
so ,disebbkan aku yg kuat mengalah ,aku nk meminta maaf kepada muhammad kamil anak rostam affendi
*sori klau slh eja ;p

haha tu jelahh kot yg berlaku harini ,
chow

2 comments:

  1. WEEEEEEH! ITS JUSTIN BIEBER LA AND NOT BIBIR! saja je buat aku panas nii hahaha

    ReplyDelete
  2. haha sukati aku laa nk tulis apa pun

    ReplyDelete