hello goodbye :)

Wednesday, December 1, 2010

webcam lagi :D

waaahh ,smlm aku bet ngn najwaan (bdk xmatang) sape tdo lmbt
pastu ajak webcm sume
najwaan mkn honey star -.-
kejadah dia hahaha

pastu ajak haziq plak webcm
sumpah aku tgh gayut ,haziq tgh gayut ,najwaan main game
mmg pening gilaa ahhh
then main wall to wall laaa ,otak aku pun dah pelik haha
then dlm kol 5 lbh ihsan tdo ,tp fon still on ,haha

aku dgr cm berdengkur -.-
tp aku buat xtau je
haha
haziq lopek tdo awal
boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
weehehheee

then aku ngn najwaan je webcm ,
smpai pukul 6.30
tu pun sbb dia suruh aku tdo ,dia kata bia dia klh
kira aku mng tapi sbenanye aku klh ahh -.-
hhahaa cm sengal
najwaan mekkkk

td bgn kol 11.45
mama dah bising kat bwh so terpaksa bgn
haiissssh weheehee

aku otw nk klh ,dia segar lagi =.=

sakaiaiaiaiai

muhammadnajwaan fasheeharoslan haziqamrymohdasri

haha best gak ah lyn diorg ni
wehehehehe
lain kali aku mng with pride ;P
kot laa haha

No comments:

Post a Comment