hello goodbye :)

Saturday, December 11, 2010

jogging lepaking hihi

td jog dengan didi iman rj ayam daus
mula terbgn pukul 6 lebih
then aku cm ngntok gilaa thap gaban ,so aku ckp ngn diorg aku xjoin
sbb smlm aku tdo pukul 3.30am sbb tgk cerita sonny with a chance
sengal en
pastu didi call dia ajak jgk ,so aku cm ,isshh yela2 aku g ahh
bru nk cancel ,nk smbung tdo

aku keluar rumah pukul 8 ,diorg dah tunggu lama gila utk aku siap hahaha
sorry ahh korg XD
hihi ,mcm xknl aku en ,mana pernah tepati masa
wehehehe

then lari kat padang seksyen 9 ,dlm 3/4 rounds je ,pastu main slide sume
haha ,yes ,kitorg mmg xmatang ;D
aku ngn ayam je ahh main slide wehehe

pastu2 ,kitorg g 7e kat seksyen 8 ,ternmpk ms.anne kat dlm kete ,so lepak sinaran
kat sinaran ah paling best !
kitorg mcm main hantu2 ,hahaha
tutup semua lampu ,ltk 'hantu' kitorg kat sebelah ,then kacau2

aku group ngn didi
ayam group ngn rj
sbb didi ngn rj cm brani skit
aku ngn ayam mmg penakut haha
iman xjoin ,dia terlalu matang utk main benda xmatang ni
hahahahahaa
kitorg mmg xidea langsung nk kcau mcm mana
hahahaha

then masa aku ngn didi kacau rj syiqin ,
aku main jerit2 pastu chikin tkut ,WAHAHAHA
tapi raihan kacau line ,
dia mcm bg strength kat syiqin
syiqin dah ah penakut ,aku nmpk muka dia takut
pastu rj cm tuka2 topic laa
didi plak ,duduk baca ayat kursi
sedap doh suara dia baca :D
haahaha

diorg baring pastu ckp2
ckp psl camera la semua ,aku cm isshh
syiqin dah tkot dahh ,dia tutup2 mata ,
rj mmg xde effect langsung
mmg aku ngn didi nk target syiqin je doh sbb dia penakut
klau nk tkutkan rj kene ajak tgk cerita hantu je ,yg tkut2kan ni mmg xboleh =.=

pastu masa nk tgkp gmbr hantu tu ,sumpah aku cuak ,
tgh tgkp gmbr ,aku tkut ,TERbaling phone =.=
mmg bodoh gilalalala hhaha

ghahaha best gilaa kot ,
aku tkut hantu tu smpai lari lnggar dinding semua
sumpah cool hahahahha

gmbr2 ;D
dlm gelap XD

sbenanye semua tgh takut tu hahaha

didihantuiman

ok sumpah cuak doh -.-

haha meekkk

No comments:

Post a Comment