hello goodbye :)

Tuesday, December 14, 2010

waveboarddddddddddddd :D


ptg td aku alisa didi rj main kejadah ni hahaha
alisa aida bwk diorg punya ,aku cilok adik aku punyaa
bestt plak doh haha
rj jatuh td ,aku TERnampak haha
dia jatuh sama cara cm aku pernah jtuh ,sumpah sakit
raihan ,aku fhm prasaan kau :')
haha

pastupastu aku main waveboard cm trun bukit dr rumah rj tu en ,pastu dah smpai jln aku jump
waveboard tu ter slide masuk bwh kereta ,the ada aunty tgh tnam2 pokok terkejut
hahaha aku xleh lupa muka dia XD
hahahahahah xbaik siottt aku XD
so aku cuak ah then ckp sory ,glabah amik blk waveboard tu pastu smbung gelak ngn diorg hahahhaa

lawak dohhh :P
pastu ihsan semak ,lepak skali ngn motor dia sume ,
kitorg nk main  guitar smbil nyanyi pun dikacaui .hahah
sakai bm masalah XD

hehe ,tu je lahh boiboi :P

No comments:

Post a Comment