hello goodbye :)

Thursday, December 23, 2010

result PMR 2010

hihi aku tarik blk apa aku ckp psl pmr
aku looveeeeeeeeeeeeeeeeeeeee pmr veryveryveryveryveryvery muchh <3
wehehehehehe :PP
waahh guitar !here i come :P
alhamdulillah syukur ,doa aku makbul

skola smk 10 46 org 8A+9A ,and 26 org dripadanya adalah daripada 3Adil <3
hihihih bangga plak aku
aku rj lisa iman farah semua 8A <3
waahahhhh congrats aahh korg

andand syiqin almas didi illyana ,congrats korg
xyah lah nangis2 kira ok apa resault korg xde lahh gagal2 kjadah en en :D
chill je ,nnti kita outing lepaking sesame :D

ouhh,td lps amik resault aku g sinran ngn gang ah en
sumpah best gila ,
dtg2 je terus peluk ckgu jam ,slam ckgu kent and ckgu K
hihi <3
i love u cikgu2 sinaran ,and thank you tautau :P

pastu kat sana ckgu blanja mkn kat rfm then lepak sinaran smpai pukul 2.30
pastu main hantu2 tkutkan bdk laki ,
sumpah bdk laki lopek gilaa ah ,aku ingt semua berani2 belaka ,rupanya hampehhhh
hahahaha

then ckgu Z and ckgu kent main 'tilik nasib'
mcm apa je ,habis muka rj syiqin kena conteng
yeaa ,yg ada kat sinaran je ah tau apa terjadi td XD

mmg TODAY IS THE BESTEST DAY EVER AHH <3

p/s; 8A dah dpt ,hadiah akan ditunutut :P

No comments:

Post a Comment