hello goodbye :)

Tuesday, November 9, 2010

C.U.A.K !!

haha ok sumpah awesome gilaa babeng terbaik ah td !!
hahahaha
kat skola ingt boring ,
aku lepak klas aktif dgn didi and illyana
mula main uno ,pastu haikhal LOPEK join
bjet nk mng je ,pastu klah ,
tp aku lagi lopek ahh

hahaha
pastupastu mata aku terus mcm juling
aku ltk card colour lain ,
2kali plak tu ,
diorg asik perli aku je
cibai btl hahahahhaha

then aku blah jap nk g toilet ,
smpai klas aku nmpk didi tgh main ngn haris kot ,main uno speed
then aku nmpk haikhal tgh gay ngn firdaus
so aku join diorg
haikhal aja aku n firdaus cmne nk main uno CUAK !

cm gempak gila ahh haha ,kitorg main 3 org pun dah best ,

pastu didi illyana muaz hadeef haris haliza alisa sume join

mcm xleh memekak lagi je dlm klas org XD
hahaha
best doh

jom ah esk main lagi !!
klau aku dtg ah :P

No comments:

Post a Comment