hello goodbye :)

Friday, November 26, 2010

blackout -.-

oh yeaa,rumah aku blackout td
bkn kuat pun kot petir dia
tp xtau nape blackout haha
dah ah aku tgh mandi -.-
bdn bersabun main raba2 dinding cari towel
haha

sumpah mmg gelap gilaaa
klua toilet jerit2 abg and heezam
dah ah aku takut gelap
so aku amik leo ,,suruh teman then cari fon ,nk bg lampu
then heezam dtg ,kitorg g amik torchlight sume

mmg xleh blah gila
pastu aku suruh abg bkk lampu ,dia kata xleh sbb guruh lagi
dah laa aku dgn bersabun ,towel sume -.-
then abg amik torchlight ,msk toilet ,ikat torchlight kat handle shower curtain ,bg lampu kat toilet tu

haha so aku pun mandi dlm kegelapan dan ketakutan
tp heezam ada ah teman skali kat lua haha
aku terpaksa mandi guna spray kat tepi erm ,spray tu ahh haha
sbb heater xleh psang ,coz need electric
cm sakai gilaa td
haha

then dah reda abg bkk lampu :)
the end :P

2 comments: