hello goodbye :)

Friday, May 20, 2011

hahahhahhahahahhahhahahah

kay title tu aku xtau nk tulis apa hhoho
td exam addmth paper 2 and physics paper 3
kalau aku nk ckp aku nk suicide boleh tak ?-.-
addmath mcm xleh nk susah lagi plak kan -.-'
physics cm err boleh ah jugak ,xde ah jwb se stress addmth

td before rehat addmath ,then lepas rehat physics
masa rehat xleh blah .aku rj ayam didi ngn budak2 laki ramai2 tak turun bwah ,kitorg lepak dlm kelas ,study
then pengawas dtg halau kitorg suruh blah dr kelas .disebabkan semua malas nk turun bwah ,kitorg pergi round satu tingkat .jln smbil baca .kalau sikit org xpe auw ,ni lebih kurg SEMUA BUDAK LAKI ngn aku and ma gang round2 floor tu ,
kitorg mcm tawaf plak doh hahahaaha XD

mula kita round skali je .tapi loceng tak bunyi lagi ,so buat lagi satu round ,then bru msuk kelas hahahahah
sumpah masalah doh ,budak form 3 tgk je kitorg ramai2 satu group jalan semua pegang buku baca XD
best doh .paling sakai pelik semua ada
smlm kitorg main round jugak ,tp xramai sgt join ,so xde sape ah yg perasan ,ni td bapak ah .HAHAHHAAHH ,
aku didi ayam rj jln depan pegang buku ,baca2 smbil jalan .kitorg pusing blakang ramai gilaaa laki jln satu group semua baca buku XD
yess ,kita 4 adil mmg rockstar sambil jadi nerd XD hahahahaha
hebat kan ??hihihih

No comments:

Post a Comment