hello goodbye :)

Monday, May 23, 2011

blekaot

title sbenarnya 'blackout' incase u guys wondering wataheck is blekaot :P
the title says it all .smlm blackout smpai 5jam =,=.=.==.=.=.=.=.=.=.=
drpd pukul 9.45 smpai dkat pukul 3am .bapak ah
dah ah aku xmandi lagi .pukul 3 bru mndi -.-

masa blackout tu ,aku bru nk stdy ,laptop buku dah tersedia dpn mata dah ,tinggal nk online dan bukak buku je ,betul2 masa tkan log in kat fb ,tetibe tertutup dan gelap gelita xnmpk apa2
aku main raba2 pergi bilik mak aku .then amik torchlight smua ,aku hazeem heezam lepak bilik mama
then bercamping kat sana makan chocolate chip cookies <3 haha
then boring duduk kat dpn gate nyanyi2 nmpk org lalu ,pergi suluh hahaha kacau org XD

pastu lepak2 main guitar ,then blablabla ,xtau nk buat apa ,so tido .
gilaaaa panas tahap gaban .xleh tidur langsung .aku jln2 satu rumahh -.-
bapak ah .mmg xleh hidup dohh .lmbt gilaa .pastu pkul 2.30 aku mama heezam lepak kat lua
lama2 2.45am cmtu bru lampu ada balik .siot betul
so lari msuk bilik bukak aircond kipas semuaaa.sedaapp gilaaa bhaaaii
then aku mandi2 pukul 3 lebih rasa cm tak ngntuk .so baca chemist smpai pukul 4.15am
pastu tido ,then bgun nk g skola pukul 6.30 .mmg tak cukup tido ah en ,masa exam g tido -.-
bgus kan ?haha siot btul xleh nk study =.=

yeaaahh tgh boring so snap pic flash sana sini :P
nampak nampak saya main guitar dlm gelap .ini terang sbb flash ye haha

gay memekak dpn rumah lepak2 kacau org XD

ini australiaa mari haha

nmpk blakang tu ?tak nmpk apa2 kan ?seram tak ?ehehehehhe

so yeaaahh .mmg aku regret ah en tak study ptg2 tu .
ptg aku g tido ,mlm nk study dah blackout -.-
mmg sukaaa

k bye

No comments:

Post a Comment