hello goodbye :)

Saturday, March 19, 2011

london bridge

title mmg cacat :P
saya skrg berada di london sorg2 dan kwn2 saya semua tak online ,
haishh time aku online korg x online ,time aku xonline ,korg online -.- ,beginilah nasib kannnn 
skrg pukul 12am lbih kot kat sini ,kot laah ,
mals nk tgk jam hihi ,deeiii korg !kat sana dah pukul 8 lbih ,bgn laa deii -.-
jgn tiggalkan aku sorg2 .. :'( 
haha fash gedik ,

yes ,skrg saya sedang merindui kwn2 saya yg menanti saya utk online 24jam 
hahahahah BAJETNYEWWWWW FASHEEHA ! :P
but seriously ,rindu weeyy 
esk skola ,and aku tak pergi hihihihi
esk bru bertolak blk ,pagi2 kot ,
and flight takes about 13hours
boleh jd gila doh duduk dlm tu xbuat apa2 ,

haritu ingt nk kacau stewardess(xtau eja) haha ,tp aku cm xde mood ,
boring ,aku tdo je dlm kpl terbang .
kan best klau boleh teleport je , dah mula dah idea merepek aku haha
kat sini xde apa sgt la ,nk shopping pun mahal nk mampus -.-
yea ,sory korg ,kali ni souvenir mmg aku jimat gilaa haha
duit sini 1pound rm5 ,1 pound spender pun xlps doh hahaha
so yeaahh ,berjimat cermat amalan mulia hoho

sini barang branded je lagi murah drpd malaysia ,barang biasa mahal 
jadah apa lah kan ?haha
nasib ah ,dah bnyk dah type ,
byebye chow :)

No comments:

Post a Comment