hello goodbye :)

Sunday, March 13, 2011

exam -.-'

aku bru habis exam ,last week 
so far boleh laaahh ,semua exam hancur :)
bangang betul -.-
menyesal aku asik tdo je dlm kelas ,nk exam bru cuak nk study jadah -.-
so ,resault aku agak teruk walaupun bru tau dua subject je
chemist 56 bi 78 ,bi ah aku frust sbb soalan dia mmg snang thap cipan ,but NOOOOOO fasheeha roslan ni confident sgt ,smpai bnda bodoh pun bolh slh ,bengang gilaaa la kan -.-

yeaahh blablabla ,sape kisah exam ,dah cuti dah 
best kot ,xde bnyk hw ,ckgu xsempat bg kot sbb kitorg exam week en 
hehehehehhe ,tp lama2 aku rindu plak ,sbb skrg ni xbuat apa2 ,klau hw bertimbun boleh la buat en ,CEEHHH XYAH NK MENIPUUU LAAHHH FASSSSSHHHH !!!haha ,yes i was joking ,aku xkan sentuh hw klau belum 1 2 hari nk dekat bukak skola hhohoho

so esk fly london ,
pukul 8pm push off ,flight pukul 1am ,siot gila pagi2 buta -.-
dah la aku benci kapal terbang hahha 
yeaah doakan aku selamat pergi dan blk haha 

chow

No comments:

Post a Comment