hello goodbye :)

Monday, November 7, 2011

wazzzzzaaapp :3

okaay , selepas baca blog alisa azmi , TERrindu plaak kat blog saya ni :')
huahua
although takde cerita nk diceritakan , aku hntam je laa nk ckp apa :D

so yeaah , today ponteng skola :3
malas bgn pagi , malas kemas bag , malas nk gosok bju , malas nk ambik tau result lagi , malas segalanya laah .

Yesterday mcm kena drug dohh  . tiba2 ngntuk awal  .
 fasheeha tidur awal ???? that's a huge NO NO  . tp tah smlm tergay tido awal -.-
pastu terbgn pkul 8 lebih , mcm org bodo bgn2 tgk sekeliling , then tido balik
wataheecck masalah aku ? haha

ohhh dekat skolah dah mula bg markah2 exam final . and i sucked  ! :(
bnyk turun weehh , nk nangis doh fikirkan balik result tu :(
so yeaahh , now aku dah start study skit2 . lps exam study lagi . tak puas hati dgn result punya pasal kan -,-
haiihh , so wish me luck for my upcoming exams especially SPM  ! nk target straight A's oh  AMIN :)
doakan saya yaaa terima kasih :')

byeebyee :)

No comments:

Post a Comment