hello goodbye :)

Sunday, January 23, 2011

ollo :)

smlm gerak dr JB ke KL dlm pukul 9.50pm
then dlm kereta xleh tdo  ,sumpah xselesasasasasa langsung :(
pastu texting je lahh en ,apa lagi kerja aku 
then berhenti kat R&R mama ayah nk minum coffee ,so aku heezam hazeem lepak dlm kereta mls nk klua
aku xtau nape time tu aku hyper laa apa laahh ,nyanyi kuat2 ,bergila gilaan dgn abg aku 
haha ,sbb boring ,cmni ah -,-
pastu aku tgh minum milo abg buat lawak ,then tersembur -,-
jenuh aku lap yg tertumpah tu ,sakai hazeem hahahahah

smpai rumah pukul 1.30am ,
blk je tuka jadual semua ,then kena sidai bju kejap 
mcm xleh nk penat lagi je en 
then cepat2 naik atas tdo ,dlm pukul 2am bru tdo 
esk nyer ingt dah set jam ,tp xtau asal xbunyi 
pukul 6.55am abg kejut suruh bgn g skola 
aku xtau apa mimpi dia bgn awal 

then aku dgn ngantoknya terpaksa bgn ,
mandi cepat2 ,dlm pukul 7.15 bru nk gerak g skola
mama hantar sbb dah lambat and rj pun dah gerak dulu
pastu masa perhimpunan aku duduk sbelah rj ,
ckgu merepek2 kat dpn aku ngn rj g tdo ,bodoh en ?hahah
ngantok dohhh

ouh yeaaa ,esok dpt majalah skola :D
hihi xsbr plakk
aku kena bg kat kelas2 ,hadooiii
ihsan ah ni bg nama aku jd penolong bendahari kelab -,-
mekkk meekkk nasib ah asalkan dpt majalah skola hihi

k ah chow chow cin cau :)

No comments:

Post a Comment